zondag 16 juli 2017

Zondagochtendbelevenissen

Sinds ik ben gegrepen door het hardloopvirus en sinds het standaard rondje Zuiderpark niet meer volstaat is de zondagochtend mijn loop- en ontdekmoment geworden. Anders dan de loopjes op weekdagen gaat het op zondag niet om het tempo maar om de tijd die ik aan het lopen ben. En ja, als je er dan ook nog een loop van 10 km uit kan persen op een niet al te beroerde tijd is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Vandaag ging ik verder met het ontdekken van de Rijswijkse parken en bossen...

Het is leuk om zo relatief dicht bij huis allerlei nieuwe dingen te ontdekken en op sommige momenten er zelfs geen idee van te hebben waar je nu eigenlijk bent.

En als dan midden in het bos ook nog eens de kerkklokken gaan luiden is dat gewoon hartstikke mooi.
video

En passant ook nog een ideale heuveltraining ontdekt, de spoorbrug in Rijswijk ligt precies op de route.

Vandaag ben ik een tevreden mens.