zaterdag 5 december 2015

Shopping

Mijn zus en ik hebben zo zoetjesaan een nieuwe en heel gezellige routine ontwikkeld. Een paar keer per jaar ontvang ik een appje met de vraag of ik komende zaterdag (of zondag) afspraken heb, En als blijkt dat ik nog geen plannen heb, komt grote zus naar Den Haag en doen we op ons gemak een rondje stad. We eten ergens een hapje, drinken ergens een drankje en slenteren winkel in en winkel uit. Op ons geheel eigen wijze geven we (zachtjes) commentaar op passanten of op artikelen. Vandaag weer zo'n dagje.

We beginnen zo rond een uur of 13.00 met thee (en een lunch) op het plein

En eindigen rond 17.00 uur ergens met wijn (of thee)

En tussen lunch en wijn kopen we dingetjes, heel veel dingetjes. En babbelen we wat, heel veel gebabbel. En het is gezellig, het is vooral heel gezellig.Ik hou van deze dagjes met mijn zus.