zondag 28 juni 2015

Weetjes

van vandaag

  • Soms blijkt een besluit onverwachte gevolgen te hebben.
    • dit is eigenlijk een weetje van gisteren, maar dat weet toch niemand.
  • Volgens Freek Vonk moet ik altijd goed om me heen kijken omdat jakhalzen mij zien als een wandelende hamburger
    • zo voel ik me soms ook
    • ik doe mijn best hier iets positiefs van te maken
      • dat lukt vooralsnog niet echt
  • Eigenlijk wilde ik vandaag naar Parkpop
    • een dagje shoppen en kletsen met zus vind ik leuker
    • volgend jaar is er weer een parkpop
  • Mijn zus is het beste shoppingmaatje ever
    • we delen zelfs een paskamer
    • dit was een tiental jaar geleden onvoorstelbaar geweest
  • Corrigerend ondergoed kun je beter kopen in een winkel waar je het kunt passen
    • ik bezit nu twee hele mooie kanten corrigerende slipjes die van m'n kont af zakken.
      • dat corrigeert dus niet.
  • Op het station bedacht ik me bijna op tijd dat er nog shirtjes voor mijn neefjes en nichtjes in mijn tas zaten.
    • het lukte nog net om twee shirts aan zus te overhandigen
    • één shirt heeft de trein gemist.