zaterdag 20 juni 2015

Weetjes

van vandaag

  • Wattenstokjesdispensers lijken handig maar zijn het niet
    • tenzij je alle wattenstokjes er keurig kaarsrecht in weet te leggen, maar daar heb ik het geduld niet voor.
  • Als ik me niet lekker voel heb ik totaal geen behoefte aan dampen
    • dat was toen ik nog rookte wel anders; ziek of niet er moest gewoon doorgerookt worden.
    • dit sterkt mijn vertrouwen in het streven om voor het begin van 2016 op 0 mg te zitten en dus nicotineloos door het leven te gaan.
    • ik kan niet goed meer tegen wijn
  • Morgen begint de zomer
    • buiten lijkt het vooralsnog wel herfst
    • maar de was hangt gelukkig wel lekker buiten
  • Op mijn scheurkalender was het vanmorgen nog woensdag
    • gelukkig is het vandaag vrijdag
    • de scheurkalender hangt op een verkeerde plek
  • Mijn nieuwe thuiswerksysteem weigert vooralsnog dienst
    • mailsysteem op de Ipad is solidair en weigert ook dienst
    • lekker rustig, maar ook lichtelijk ongemakkelijk.
  • De geranium op mijn balkon bloeit voor het derde jaar
    • en ik maar denken dat dit eenjarige planten waren
    • kwakkelwinters hebben zo hun voordelen
  • Papieren zakdoekjes in de wasmachine zijn niet fijn
    • het verdient de voorkeur broekzakken te controleren voor het wassen.