donderdag 11 juni 2015

Overpeinzing

Al een tijdje loop ik te prakkedingessen over de vraag; "wat moet (en belangrijker; wat wil) ik nou met dit blog"?

  • Ik deel mijn freubelwerkjes amper meer via dit blog met de rest van de wereld, niet enkel omdat ik niet zo vaak meer vieze vingers heb maar ook gewoon omdat de behoefte tot delen er gewoon niet is.
  • Dat ik op facebook werd overladen met lieve berichtjes na het overlijden van Tabby terwijl er hier in totaal niet werd gereageerd was voor mij tekenend voor de veranderde functie van een blog.
  • Dat ik zelf maar hoogst zelden op de blogs van anderen kijk, want als er iets interessants is zie ik dat wel via fb, is tekenend voor mijn houding ten opzichte van blogs
  • Dat ik zelden tot nooit reageer op blogs van anderen en dat ik niemand volg is niets nieuws, dus dat telt niet mee.
Maar dan? Dit blog maar verwijderen van het www? Tsja, iets houdt me tegen want ik ben toch wel gehecht aan mijn kladblokje. En dat "iets" heeft me doen besluiten dat Elvy Tales voorlopig meer de functie van een écht kladblokje gaat krijgen. Dat betekent dat ik me niet meer druk ga maken over zaken als leuke plaatsjes bij berichtjes en oh ja, reageren heb ik afgeschaft. Als ik reacties wil gooi ik het desbetreffende bericht wel op fb :)