maandag 22 december 2014

Nieuwe hobby / liefhebberij

Al een tijdje was ik met het idee aan het spelen om over te gaan op elektronisch roken en mede dankzij een Sinterklaascadeautje van Berthy in de vorm van vvv cadeaubonnen maakte ik begin december een stap in de goede (?) richting. Ik kocht bij een vestiging van Pimera vlak bij mijn werk (en dus tevens mijn vaste Chesterfield leverancier) een soort van startsetje. De zoektocht over het internet die onvermijdelijk daarna volgde leerde me dat er een hele wereld achter het 'dampen' schuil gaat. En ik geloof dat die wereld me wel bevalt. Vandaag was ik voor het eerst in een 'vape-store' bij mij in de buurt. Een vape-store is een soort van nespressowinkel maar dan gericht op het 'dampen'. In het centrum van Den Haag zijn er ook nog twee te vinden, die ga ik deze kerstvakantie vast nog wel ontdekken. Kortom, de komende jaren ben ik absoluut nog niet van de nicotine af, maar ik geloof wel dat ik het roken heb ingeruild voor het 'dampen'. Zo geniet ik nu van een combinatie van zwarte bessen met aardbei en een vleugje mint. Mijn huis ruikt naar een kauwgomballenwinkel!