zondag 14 september 2014

Sparen

Sparen via de bank levert amper meer wat op (bij mijn spaarrekening al helemaal niet, omdat ik wel eenvoudig bij mijn geld wil kunnen mocht het nodig zijn) dus bedacht ik dat ik mijn spaargeld net zo goed in een oude sok kon stoppen. Een onuitvoerbaar idee, aangezien ik geen oude sokken heb, maar het principe op zich stond me wel aan. Dankzij de Action en wat inspiratie van de Craftorij facebookpagina is dit mijn alternatieve oude sok geworden...

In dit varkentje gaat in het vervolg mijn losgeld. Nu alleen wel hopen dat ik niet op korte termijn in financiële nood kom, want het is een écht ouderwets spaarvarken. De enige manier om bij de inhoud te komen is kapotslaan met het bijgeleverde hamertje. En waar ik voor ga sparen in dit varkentje? Nog geen idee, ik vermoed zomaar dat het uiteindelijke doel met iets van verf, inkt, papier, of stempels te maken zal hebben.