zondag 31 augustus 2014

RR bij de Craftorij, hoera mijn boekje is weer thuis

Begin dit jaar begon bij de Craftorij een Circle Journal, door enige verwarring rondom de gangbare terminologie ging dit ding van begin af aan door het leven als 'RoundRobin'. Afgesproken was dat iedereen een zelfde boekje aanschafte en dat deze op reis ging langs de verschillende deelnemers. Iedereen had twee weken de tijd om een mixed-media / art journal pagina te maken in zo'n boekje. In eerste instantie was ik een beetje bang dat ik de druk van iedere twee weken iets 'moeten' niet fijn zou vinden, maar het liep allemaal zo soepel dat van enig gevoel van moeten helemaal geen sprake is geweest. De cirkel nadert nu zijn eind en vorige week heb ik mijn boekje met allemaal mooie bijdragen van anderen weer teruggekregen. Kijk en geniet van het werk wat anderen in dit boekje voor mij hebben gemaakt.
introductiepagina

mijn eigen bijdrage

Jolanda heerkens

Lisa van Hengel

Fieneke vdVen

Anne Veldhuizen

Petra de Kok

Thea vdBrink

Trudy Haarhuis

Marjan vdHoek

Lucretia Kolenbrander

Nancy Meyer

Cynthia Timmers

Afke Boonstra

Miranda Bosch

Anna Lemstra

Monika Sleypen

Els vdSpek

Corrie Herriman