maandag 9 juni 2014

Zomerchallenge Craftorij

In de maanden juni en juli heeft de craftorij een speciale 'facebook-zomerchallenge-groep' Of ik het vol ga houden om twee maanden lang dagelijks wat te maken weet ik niet. Gelukkig is het opgegeven formaat niet zo groot (10 x 16 cm), dus daar zal het niet aan liggen. De afgelopen week heb ik het in ieder geval volgehouden, ben niet over alle werkjes even enthousiast, maar het gaat om het bezig zijn, toch?
1 juni; "Druppels". Geen geduld om net zo lang door te gaan tot ik een "goed"glas getekend had, hé het moet wel een liefhebberij blijven :)
2 juni; "Koffie / Thee"
3 juni; "Mozaiek". Over deze ben ik zelf wel redelijk tevreden.
4 juni; "Zwart-wit en één kleur". 
5 juni; "Nummers / getallen/ cijfers"
6 juni; "Verwerk verpakkingsmateriaal". Het idee was wel aardig, de uitwerking wat minder.
7 juni; "Groen"
8 juni; "Liefde", heb ik vertaald in dierenliefde.
9 juni; "Regenboog"