zaterdag 30 november 2013

Weer wat werkjes

Ik zit lekker in een creatieve flow en kom de laatste tijd in het weekend m'n hobbyhok amper uit. Erg lekker om weer zo bezig te zijn, alhoewel het nadeel natuurlijk weer is dat ik nu, tijdens mijn zoektochten op het net naar leuke inspiratie, weer allerlei dingen tegenkom waarvan ik me afvraag hoe ik het in hemelsnaam ooit zonder heb gekund. Het summum was wel vanmorgen, toen ik met Jacqueline even bij Doe@ding in Spijkenisse was..ik heb als vriendje voor mijn grote gelliplate nu ook een klein gelliplateje gekocht. Oeps, denk dat ik dien in december maar inpak en onder de kerstboom ga leggen ofzo ;-)

Maar goed, hieronder wat resultaten van de afgelopen tijd.
Stempel van Octopode factory, die hebben leuke dingen, hun digi's vind ik niks (hou niet van digi's) maar hun stempels wel. Helaas zijn de stempels slecht te vinden in Nl

Ik was gelijk dol op die koeienkont toen ik 'm in een tijdschrift tegenkwam.

Deze is naar aanleiding van een challenge op een forum. Ik was bezig met mijn kerstkaart, dus al helemaal in de mood. En ik zag dat de stampotique challenge van deze week ook 'kerst' als thema heeft, dus deze pagina is ook voor sdc127