donderdag 8 augustus 2013

Zus

Vandaag kwam Leontine een dagje naar Den Haag, rond twaalf uur vanmiddag stond ik haar op te wachten op station Den Haag Centraal

Terwijl ik stond te wachten realiseerde ik me dat het voor het eerst is, in de ruim 25 jaar dat we allebei zelfstandig wonen, dat we zo'n "zussen date" hebben. Door allerlei omstandigheden en keuzen in het leven was het er gewoon nooit eerder van gekomen.
Mijn oorspronkelijke idee was om voor te stellen te lunchen in de stad en dan naar mijn huis te gaan. Het werd echter zo gezellig en het weer werkte zo goed mee dat het er op uit draaide dat ik Leontine de leuke gedeelten van Den Haag heb laten zien,
we verschillende terrasjes hebben aangedaan en dat zij mij heeft laten zien dat je ook in de duurdere kledingzaken heel leuk kunt shoppen. We hadden leuke gesprekken en samen lol in winkels en op de terrasjes. Blijkbaar zijn we in de loop der jaren toch meer naar elkaar toegegroeid dan we zelf door hadden, de afspraak staat dan ook om vaker te gaan doen. Bedankt zus voor een zeer geslaagde dag.