maandag 29 juli 2013

Uit de creatieve dip.

De afgelopen maanden had ik het zo druk met allerlei andere zaken (werk, bouwvakkers, balkon) dat ik ongemerkt in een behoorlijk creatieve dip was terechtgekomen. Zo nu en dan wilde ik wel maar zat ik op m'n werkkamertje meer te internetten en te niksen dan dat er iets uit mijn handen kwam. Uiteindelijk heb ik het geaccepteerd en ben ik weer een periode flink aan het lezen geslagen, dat werkt ook nog altijd erg goed om me te ontspannen. Afgelopen weekend had ik de hele zondag voor mezelf, geen verplichtingen; boodschappen waren in huis en het wekelijkse poetsen had ik zaterdag tijdens de verkoelende regenbuien gedaan. En net toen ik me met een boek op de bank wilde settelen voor een ontspannen leeszondagje kwam de "creative mood" me lastig vallen. Kortom, een leeszondag veranderde in een createzondag, zelfs ook nog met een resultaat wat ik de moeite van het showen waard vind.