zondag 17 maart 2013

Een roze uitzondering

Voor SDC91 heeft Maria een sketch geplaatst. Nu heb ik hier meestal niet zo veel mee, dus ik had me al ingesteld op het overslaan van deze challenge. Tot ik me gisteravond ineens realiseerde dat morgen een vriendinnetje jarig is en dat ik nog geen kaartje voor haar had gekocht. Daarom heel dapper besloten om weer eens een kaartje te maken en daarbij de sketch van de SDC te gebruiken. Voor mijn doen is het een heel erg clean en roze kaartje geworden. Nu alleen nog hopen dat de liquid pearls op tijd droog zijn, de kaart moet natuurlijk wel voor 18.00 uur vanavond nog op de bus ;-)

The challenge Maria gave us for SDC91 is to work with a sketch. A real challenge for me because I never work with sketches (perhaps that's why my 'art' is as messy as it is). At first I wanted to skip this challenge, but an almost forgotten birthday and the lack of a decent birthdaycard made me decide to use the sketch and try to make a card for her. Beside Christmascards I never make any cards, so this one is quite unique ;-)