zondag 13 januari 2013

What do you wanne be

Het leuke aan challenges is voor mij dat ik door de opdrachten gedwongen word om op een andere manier na te denken over de inhoud van een pagina in mijn art journal. De opdracht bij SDC is deze week het gebruik van stansen of  ponsen. Het was al direct duidelijk dat ik in ieder geval mijn paspop stans van Tim Holtz hiervoor moest gebruiken. Maar dan komt het denken over de setting, wat wil ik ermee en hoe combineer ik het met een  Stampotique stempel (niet verplicht, maar ik vind het wel leuk om steeds een stampotique stempel voor deze challenge te gebruiken). Uiteindelijk kwam ik uit op de toch vrij essentiĆ«le vraag; 'wat wil je zijn...'
What I like about challenges is that they force me to think about a page in a different way than I normally do. This time SDC82 forced me to think in die cuts or punches. The moment I saw the challenge it was clear to me that I would use the Tim Holtz dressform die. In the process of thinking about the die, how to combine it with stamps and what I wanted with the page, I ended up with the essential question 'what do you wanna be'.