zondag 20 januari 2013

Het ultieme voornemen voor het nieuwe jaar..

Nee hoor, ik doe niet aan goede voornemens. Alleen was de Stampotique designerschallenge in combinatie met een quote die Sandra gebruikte voor een van haar waanzinnig mooie collages voor mij wel aanleiding voor een 'big smile'. Ik heb de quote dankbaar gebruikt voor mijn uitwerking van SDC83, waarbij ik Angelboy voor de gelegenheid maar heb omgedoopt tot "Devilboy". De hoorntjes op zijn hoofd waren al aanwezig, ze moesten alleen nog wat geaccentueerd worden. Eigenlijk was hij al die tijd gewoon al een twijfelgeval tussen engeltje en duiveltje, maar viel dat me -nu ik het nodig had- pas echt op.

Normally I dont do in new years resolutions (actually I dont do in any resolutions), but a quote on a fab journalling collage page from Sandra gave me the inspiration to make this page. I would just love to be the kind of woman that wich my feet hit the floor, each morning the Devil says: "Ooh crap, she's up!". to make the page voor SDC83 I changed Angelboy into Devilboy. I noticed that he already has a kind of devilhorns, so I only had to give him a suitable tale.