zaterdag 1 december 2012

Leuk (Sinterklaas?) mysterie

Op het moment dat ik gisteravond mijn brievenbus leegde werd ik aangenaam verrast....ik trof er namelijk een heel leuk kattenblad. Keurig aan mij geadresseerd, dus geen gevalletje 'verkeerd bezorgd', zoals ik in eerste instantie dacht.
Voor zover ik weet heb ik nergens iets ingevuld waarmee je een proefexemplaar van dit blad kon aanvragen, ik heb ook geen zegeltjes gespaard, aan prijsvragen meegedaan of wat dan ook. Dus hoe dit blad zo op de juiste plek terecht heeft kunnen komen? Ik heb geen idee, maar ik vind het wel hartstikke leuk!

Tabby was trouwens iets minder gecharmeerd van al die mooie katten in dit blad, alsof ik aan haar alleen niet genoeg heb. Nou ben ik ook wel érnstig gecharmeerd van die Maine Coon op de omslag, dus enigzins begrijpelijk is de jaloezie van Tabby wel ;-)

Hm, beetje een grijs beestje hoor. Ik ben veel kleurrijker
In het echt valt die Coon vast heel erg tegen
Nu dus alleen nog ontdekken waar ik dit leuke blad aan te danken heb.