zondag 2 december 2012

Kerstgeschenkenverpakking

Sinterklaas is het land nog niet uit, maar ik hoop dat hij het niet erg vind dat ik me alvast op een kerstgeschenkenverpakking (leuk scrabblewoord) heb gestort. In mijn zoektocht naar tags om te bewerken kwam ik tussen mijn troep dit vergeten cadeautasje tegen. En aangezien de stampotique desiners challenge  alles te maken heeft met kerstgeschenkenverpakkingen heb ik de tags (wel gevonden trouwens) maar even laten liggen.

SDC76 wants us to make a (X-mas) gift packaging using stamps.
At first I had no idea what to do with this challenge and actually wanted to skip this one. But yesterday, searching for some tags I found this forgotten gift bag and in stead of inkting and stamping tags I worked on this bag and made it a X-mas gift packaging for a bottle of Gl├╝hwein.