maandag 19 november 2012

Nature

Op de stampotique designerschallenge nummer 74 gaat het deze week over de natuur. In eerste instantie had ik niet direct inspiratie maar toch kwam er in het weekend zomaar ineens iets omhoog borrelen. Mede naar aanleiding van de ontzettend leuke tekststempel van stampotique 'do I look like.......'. Ik heb de oorspronkelijke tekst een beetje aangepast en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de tekststempel zelf niet in mijn bezit heb maar dat ik een plaatje van het internet heb gebruikt.

Sinds het weekend met Margot ben ik ook in het bezit van een mini journal en dat was precies een leuk maatje hiervoor.

The SDC 74 is about 'nature'. It took a while before I had the inspiration to do something with it.
But this weekend it started 'bubbling', thanks to a Stampotique textstamp which was, after a little bit of editting, perfect for this theme. Unfortunately I do'nt own the textstamp so I had to download an image of it from the internet.