zondag 28 oktober 2012

Eigenlijk niks te vertellen

Mijn leventje kabbelt rustig voort, weinig bijzonders het gewone werk van werken, eten, slapen en zo nu en dan een beetje kliederen in mijn journals. Het is een tevreden routine, maar als ik dan op zondag denk 'kom laat ik wat op mijn blog posten want dat is ook al weer twee weken geleden' dan zit ik te prakkiseren wat ik zal gaan schrijven....

  • Zal ik schrijven dat ik blij ben dat het weer wintertijd is en dat ik vanmorgen om 08.00 uur nieuwe tijd al fris en fruitig aan de koffie met verse jus d'orange zat?
  • Zal ik schrijven over het feit dat ik enkele weken geleden op wonderlijke wijze het frontje van mijn autoradio ben  kwijtgeraakt en dat "redder in nood Koos" zo lief was om - toen ik vorige week   tijdens het vrijdagavonddiner bij Casa vdB de wonderlijke vermissing terloops liet vallen - ergens een vervangende autoradio vandaan te toveren en die en passant ook gelijk maar even in te bouwen?
  • Zal ik schrijven over dat de Swiffer dinsdag voor een grote beurt bij de garage is geweest en dat Swiffertje volgens de garagemeneer technisch in topconditie is, waardoor ik nu geen excuus meer heb om liever geen lange ritten te maken en dat dat goed uitkomt omdat ik volgende week met Margot op pad ga?
  • Zal ik schrijven over het bezoekje aan collega Judith, die eind vorige maand een wolk van een Jakob heeft gekregen?


Of zal ik de digitale wereld maar weer gewoon vervelen met een paar van mijn kliederwerkjes van de afgelopen weken?



Of zal ik nu eindelijk eens gaan stofzuigen?