zondag 7 oktober 2012

Art Journal pagina's

Ondanks alle drukte op mijn werk heb ik zo nu en dan wel de tijd gevonden (lees 'genomen') om wat te kliederen. Ik merk dat ik het nodig heb om op deze manier mijn hoofd leeg te kunnen maken.

Vrijdagavond heb ik zelfs 'gescrapt', vreselijk freestyle natuurlijk maar er is een foto bij aan te pas gekomen en ik heb gewerkt op scrappapier en dus heb ik gescrapt :-)

Omdat de maand september toch redelijk in het teken van verkiezingen en de mogelijke coalitie van PvdA en VVD stond heb ik daar ook een pagina over gemaakt :

Zoals gezegd is het best druk op mijn werk momenteel, daarom had ik sterk behoefte aan iets mafs, met dit als resultaat:


En ten slotte deze dubbele pagina die ik vandaag heb afgemaakt, ik was er al een tijdje mee bezig en wist eigenlijk niet wat het zou worden, totdat ik deze quote tegenkwam.