zondag 20 mei 2012

Ik heb hard gewerkt

de afgelopen twee dagen.
Ik heb gestoeid met structuurverf. Het duurde even voordat ik doorhad dat je structuurverf niet moet behandelen als verf, maar dat je het er gewoon losjes op moet smeren met een roller. Toen ik dat doorhad ging  het eigenlijk vanzelf goed. Vandaag heb ik ook de muur in de achterkamer z'n definitieve kleur kunnen geven, hij is behoorlijk grijs geworden maar ik geloof dat ik wel tevreden ben met het effect. Morgen kijken of er nog een tweede laag nodig is.
De muren in de keuken zijn klaar (alleen structuurverf, daar voorlopig geen kleurtje), dat betekent dat daar voorlopig geen werkzaamheden meer zijn en ik dus een beetje meer een 'keukentje' kon bouwen.
Morgen gaat de aannemer de plafonds in de latex zetten en afdeklatjes langs de randen plaatsen.
En hoera, vandaag weer een foto impressie (de plafonds zijn nog niet helemaal droog, daarom zie je mogelijk wat vieze bruine vlekken, dit trekt vanzelf weg heb ik vol verwondering geconstateerd :-) )

Mooi glad plafond in de voorkamer

Mooi glad plafond in de achterkamer met pas geverfde grijze muur


Overzichtsfoto achterkamer

Een iets meer werkbaar keukentje gecreĆ«erd  

Witte muren in de keuken....

met structuurverf :-)