dinsdag 15 mei 2012

Het einde in zicht??

Hoogste tijd voor weer een update van het verbouwingsfront. De dingen die nu gebeuren zijn niet zo heel erg zichtbaar (hoewel....) maar wel noodzakelijk. Super zichtbaar maar hopelijk straks onzichtbaar zijn de gele plafonds die op het moment overheersen. Dit is blijkbaar nodig voor de voorbereiding op het stucwerk, maar ik vind het er maar eng uitzien :-)
De twee deuropeningen die ik dicht wilde hebben zijn nu gewoon een stukje muur geworden, zo mooi had ik het zelf nooit kunnen maken. En het plafond in de keuken en badkamer zijn al helemaal klaar! (mooi wit en strak, precies wat ik wilde). Vrijdag moet ik verplicht mijn huis uit (leuk zo'n blokdag na Hemelvaart, ik heb besloten dat ik maar een dagje ga shoppen in Bataviastad) want dan gaat de stukadoor aan de slag met de plafonds die nog moeten worden aangepakt. Een volgende update zal dus zijn over de kleding die ik heb gekocht óf over de werkzaamheden van de stukadoor.

En weer een kleine foto update
Gele plafonds, als dat maar goed komt...

De enige twee beschadigingsplekken van het elektra vernieuwen. Als het goed is is hier straks niets meer van te zien.

Aan het eind van de gang zat ooit een deur. Alleen nog een kwastje verf nodig.

De meterkast, de enige plek die ik al kon inruimen..

Mooi strak plafond in de keuken.