donderdag 10 mei 2012

De CV zit er in, voorlopig geen keuken

Gisteren was er niet zo gek veel te melden, behalve dan het feit dat de elektricien door een waterleiding is gegaan...Ik ben blij dat ik onwetend op kantoor zat ;-)
Toen ik vanavond thuis kwam was de loodgieter / CV installateur nog druk aan het werk, hij wilde zijn klus absoluut vandaag af hebben en dat is gelukt. Ik heb nu CV en kon gelijk al even 'genieten' van de warmte. Om te kijken of alles werkt moest de boel namelijk flink opgestookt worden tot zo'n 25 graden en dat is behoorlijk benauwd als het buiten klam en vochtig is. Gelukkig kreeg ik al vrij snel toestemming om de thermostaat weer op normale waarden te zetten (direct naar 16 graden gezet, de overgang moet natuurlijk niet té groot worden voor me.

Door al het gedoe heb ik besloten dat ze het oude keukenblok niet terug hoeven zetten, ik doe het voorlopig wel met warm water in de badkamer (eindelijk weer een wasbak met koud én warm stromend water) en voor de rest eet ik de komende weken maar warm op kantoor of uit de magnetron. En in ieder geval aanstaande vrijdag nog even genieten van diner a la Chez vdBoor.

En weer een kleine foto impressie
 Welkom in mijn keuken.
 CV ketel!!
En de andere kant van de keuken.