vrijdag 25 mei 2012

Alles wordt weer een beetje normaal

Ok, ik heb nog steeds geen keuken, maar wie kookt er nou met dit weer? Ik in ieder geval niet, ik eet me gewoon suf aan maaltijdsalades (al dan niet kant en klaar gekocht).
Maar afgezien van het gebrek aan keuken begint alles langzaam maar zeker weer een beetje normaal te worden, en het normaalste van vandaag is wel dat ik Tabby uit pension heb gehaald (ik stond om 12.15 al voor de deur van het pension, wat om 12.30 uur open gaat. Ik had gewoon geen zin om nog langer te wachten). Sinds we thuis zijn zit Tabby zo ongeveer aan me vastgeplakt, waar ik ga daar gaat zij, en dat terwijl ze me in het pension vanaf een stoel in de buitenren aan zat te kijken met zo'n blik van 'wie ben jij?" Rare wezens hoor, katten.
En wat is er verder 'weer normaal'? Nou, ik loop eindelijk niet meer over die groenige stuckloper, ik ben een eind op dreef met het (her)inrichten van de woonkamer en ik ga zometeen een badkamerkast in elkaar knutselen.

Een kleine foto update
Zo, daar ben ik weer

De voorkamer

Hier stond eerst een expedit, vind dit wat rustiger ogen.

De achterkamer. Beetje veel tegenlicht, binnenkort betere foto 

Hallo daar, ben ik in beeld?