zaterdag 10 maart 2012

Hoogeveen en Sleen

Vandaag had ik, samen met Margot, een stempeldagje in Sleen.
Sleen ligt (in ieder geval vanuit Den Haag en Valkenswaard bezien) best wel heel erg bovenin Nederland. Dus had ik bedacht dat het verstandig was te overnachten in Hoogeveen.En zo kon het gebeuren dat ik op vrijdag lekker met Berthy door Hoogeveen banjer.

En op zaterdag met Margot een heel gezellige stempeldag heb in Sleen.



Ik heb wel ontdekt dat er een nadeel kleeft aan het meenemen van vriendinnen naar je moeder.....Voordat ik het wist zat Berthy heel gezellig te vertellen over hoe schattig ik als klein meisje was en dat het me inderdaad ook als kind niet lukte om iets recht te tekenen, knippen of plakken. Ik geloof dat Margot zich wel heeft vermaakt met de anekdotes die over tafel gingen, maar ik denk toch dat ik werk moet gaan maken van enige heropvoeding richting Berthy!