vrijdag 18 november 2011

Pagina's uit Zeeland

Goed, dan ben je een lang weekend in Zeeland geweest, hebt foto's getoond van duin en strand op je blog geplaatst. Maar.....waar blijven nou die foto's van de "productie" van dat weekend? Ik weet van mezelf dat ik tijdens weekenden en workshops wel wat aanrommel (ok, ik rommel eigenlijk altijd maar wat aan) en dat ik eigenlijk niets afmaak. Dat afmaken heb ik afgelopen week 's avonds gedaan.


Ik heb een boek leren binden. De kaft moet ik nog maken maar ik weet nog niet helemaal wat ik daar mee wil

Op zaterdag hebben we ook nog een kleiner boekje gemaakt en gebonden, maar die techniek was niet echt aan mij besteed (véél te complex voor mij beperkte handvaardigheidscapaciteiten). Ik krijg nog nachtmerries als ik het boekje zie, dus daar geen foto van ;-)


Dit is een beetje mijn 'startpagina' van het weekend. Vrijdagavond me begonnen en eigenlijk het hele weekend zo nu en dan aan gewerkt.
Op zaterdagavond een pagina gemaakt met gel medium transfertechniek. Die snorremans die je vaag achter de tekst ziet is de Chinese filosoof Confucius, de tekst is een quote van hem.


En deze pagina heb ik zaterdag en zondag gemaakt. Foto gebruikt die ik zaterdag op het strand had gemaakt. De tekst slaat op de zandsuppletie waar ze mee bezig waren, waardoor er grote buizen over het strand liepen.