zondag 30 oktober 2011

Dagje Burgers Bush

Ik hang nu totaal uitgeput op de bank. Ter ere van haar 50e verjaardag heeft Jacqueline ons vandaag getracteerd op een dagje Burgers Zoo. Ik heb genoten en vreselijk gelachten. Met negen meiden door de Zoo, dat staat garant voor een hoop lol!
Dank zij Margot heb ik nu door dat mijn foto rugtas écht een fijn ding is en heb ik toch weer wat handigheidjes op het gebied van mijn camera ontdekt (maar er is nog véél meer te ontdekken heb ik al door)
Hieronder een kleine selectie van de foto's die ik vandaag heb gemaakt. (de foto aan het begin van dit bericht is door Jacqueline gemaakt)


welke kant gaan we op?


De beer is er maar bij gaan zitten...


reptielen blijven me fascineren


Voor wie het nog niet wist, Margot zoekt het graag hogerop.


Deze schoonheid zat te pronken in de bush


Deze vis vond ik érg mooi. Volgens Belinda is het een tonijn. Ik moest tot mijn schande bekennen dat ik enkel weet hoe tonijn er in blik uit ziet.