vrijdag 26 augustus 2011

Laatste dagje van mijn 'zomer'vakantie

Vandaag was het de laatste dag van mijn 'zomer' vakantie. Na het weekend begint het werkzame leven weer. Hoewel ik me de afgelopen drie weken soms moest voorhouden dat ik zomer- en geen herfstvakantie had heb ik wel genoten van deze vrije weken.
Eigenlijk zou ik vandaag naar Utrecht gaan om van Edwin een lesje DSLR met mijn nieuwe Nikon te krijgen, maar de weersvoorspellingen waren dusdanig dreigend dat deze afspraak maar even naar een nog nader te bepalen datum is verschoven.
In plaats experimenteren met mijn camera heb ik vandaag lekker zitten experimenteren in mijn Art Journal.

Deze pagina verwijst naar mijn hobby 'mensen kijken' en naar de afwijking in mijn familie om rondom willekeurige vreemden die je op straat ziet lopen een heel leven te fantaseren. (probeer het eens, is érg leuk om te doen!)