zaterdag 23 juli 2011

Ik ben een huismus

De 'schets' mogelijkheid op mijn nieuwe camera is erg leuk. Maar goed, dan heb je een beetje pop-art achtige foto en dan??
Nou, dan maak je daar een pagina van voor in je Art Journal.

Ik had mezelf zo'n 8 jaar geleden smakelijk uitgelachen als ik voorspeld zou hebben dat ik zo'n huismus zou worden als ik nu ben. Je trof me 's avonds nooit thuis, ik was altijd wel ergens in een kroeg of iets dergelijks te vinden. En zelfs daar had ik geen rust, want stel dat het ergens anders leuker, gezelliger, spannender is?? Nu weet ik dat ik het bij mezelf het leukst, gezelligst en het spannendst heb en dat ik daarvoor helemaal niet de deur uit hoef :-)
Alleen over het antwoord op de vraag of ik al dan niet een kat zal nemen ben ik nog druk met mezelf in discussie