vrijdag 3 juni 2011

Dan heb je een auto, dan moet je rijden ook!

Tsja, dan heb je eindelijk die auto en dan kun je dus al die dingetjes doen waar je voorheen anderen (lees Koos, Jacqueline of Simone) voor in moest schakelen. Éven naar Ikea, éven naar de Hornbach. Kortom, al die dingen waar ik voorheen ruim de tijd voor nam om te overdenken of ik het echt wilde en die ik ver van tevoren moest regelen kan ik nu allemaal zelf.
Dit resulteert in een ritje naar Ikea om wat meubilair aan te schaffen ten behoeve van het verschuiven van mijn hobbyplek naar de kleedkamer (als ik in aan de eetkamertafel zat was ik telkens bang dat ik m'n behang verruïneerde), een ritje naar de Hornabach, niet alleen om een plantje, verf en andere hebbedingetjes te kopen maar ook gewoon omdat het zo leuk is om te doen (en omdat de scrapbookwinkel in Bergschenhoek waar ik eigenlijk heen wilde rijden deze week dicht bleek te zijn) en een ritje naar de Gamma omdat ik nu eenmaal dol ben op bouwmarkten en ik me bedacht dat ik toch heel erg nodig wat extra pluggen aan moest schaffen.
Door al dit soort zaken heb ik het deze week hartstikke druk. Ik sjouw, reorganiseer, schroef en boor me een versuffing, want al die gekochte spullen moeten natuurlijk wel een plekje krijgen.

Zo hebben de tassen nu een nieuw plekje.

Is mijn nieuwe hobbyplek bijna klaar

en wordt mijn balkon steeds voller

Iedereen heeft het over het gemak van het hebben van een eigen auto, maar niemand heeft me gewaarschuwd voor de extra kosten die je maakt omdat je overal zo makkelijk even naar toe rijdt!
Moraal van dit verhaal; ik geniet volop :-)