zaterdag 21 mei 2011

Een vouwfiets in de achterbak.

Vanmorgen weer een paar uurtjes in de auto van Koos gereden, dit alles ter voorbereiding op het moment suprême, vanaf aanstaande vrijdag, waarop ik geheel zelfstandig met mijn Swiffer rond wil kunnen tuffen.
Vanmorgen stonden spontane hellingproefjes en parkeren op het menu. Beiden zijn niet mijn sterke punten, en als ik had gekund had ik deze schotel dan ook terug naar de keuken gestuurd. Toch zo goed mogelijk doorgezet, want vooral die hellingproef zal ik in het dagelijks verkeer niet altijd kunnen vermijden. Conclusie na ruim een uur ploeteren is dat er nog flink wat werk verzet moet worden voordat ik een bevredigende relatie heb opgebouwd met het trio handrem, koppeling en gaspendaal.
En wat betreft het parkeren, tsja.....ik denk dat ik vrijdagmiddag een goedkoop vouwfietsje koop en deze in de achterbak leg. Dan kan ik gewoon doorrijden tot ik een fatsoenlijke parkeerplek vind, in plaats te pogen m'n Swiffer met een schoenlepel tussen twee te dicht op elkaar staande auto's te persen.
Ja ja, wie niet kan parkeren moet slim zijn :-)