donderdag 3 februari 2011

Waar kun je allemaal een gezellig hoesje omheen doen...

Ik ben zo blij met de toch wel behoorlijk multiculturele wijk waar ik in woon. Ik kan hier op loopafstand indisch eten halen, of shoarma, kebab, pizza, couscous, turks brood, roti, moksi, etc. etc. Ook op de niet koopzondagen is de turkse supermarkt gewoon open.

Maar het allerleukste vind ik de aziatische winkeltjes met letterlijk van alles en nog wat. Ik kan er niet zomaar voorbij lopen, ik moet altijd even een rondje winkel doen. En tsja...dan kom ik wel eens iets tegen wat ik ├ęcht niet kan laten liggen. Zo ook dit schaapachtige tissuedoos hoesje

Ik zag ook een heel vrolijk hoesje voor om mijn wasmachine maar die heb ik maar even laten liggen. Ik ben er nog niet over uit of dat nou leuk zal staan of dat een wasmachine met een jasje aan toch lichtelijk hysterisch is.