zondag 6 september 2009

troepkast wordt creakast

Ik ben gebroken, mijn hele lijf piept en kraakt en ik denk dat ik zo in een warm en ontspannend bad ga liggen. Nuno en ik hebben ons te pletter gewerkt vandaag, het hele huis is weer gesopt, geboend en gestofzuigd en alsof het nog niet genoeg was zijn we ook nog flink aan het "herstructureren" geslagen.
Omdat ik in verband met mijn studie minder tijd kan besteden aan het scrappen begon het "scraptroephoekje" naast de eetkamertafel me te irriteren. Daarnaast had Nuno aan zijn kant van de tafel een aardig arsenaal aan schildersspullen verzameld. Resultaat was dat het allemaal aardig dicht begon te slibben en ik behoorlijk chagrijnig werd als ik naar de eetkamerhoek keek, dat moest dus anders!

Welnu, zie hier het resultaat, de trapkast is van troepkast omgebouwd tot creakast!



Troepkast......................................................creakast!