dinsdag 14 juli 2009

Verhip, het is Pip!

Vorige maand was het pré-zomerfestival van Scrapdelight. Behalve de eerder getoonde lo "stille kracht" was er ook een workshop die werd gegeven door het meest verse DT lid van SD, Janine. Ik vind haar stijl van scrappen erg leuk, dus ik was bij voorbaat al helemaal blij dat zij ook een workshop zou geven. Haar workshop sloot dan ook goed aan bij mijn favoriete manier van scrappen, namelijk met zo min mogelijk gebruik van dessinpapier. In dit geval was het zelfs zonder dessinpapier. Dankzij deze workshop heb ik zelfs mijn bind-it-all maar weer uit het stof gehaald :-)

Op de dag van het festival zelf had ik geen foto's bij me en pas afgelopen weekend besloot ik dat ik het boekje af zou maken met foto's van Pippie. Ik heb er, zoals gewoonlijk, mijn eigen draai aan gegeven maar ik vind het op zich wel een leuk boekje geworden.