maandag 4 mei 2009

Workshop Jen Starr

Afgelopen vrijdag ben ik, samen met Monique, naar Scrapart in Zwanenburg geweest. Daar werd de hele dag workshops gegeven door Jen Starr en Tracie Hudson van Prima Marketing. Wij hebben alleen de avondworkshop "Stamp it with Prima" van Jen gevolgd. Het was erg gezellig en erg leuk. Op zich niet zo gek veel nieuwe dingen geleerd maar wel lekker gewerkt met nieuwe producten van Prima.
Jen was helemaal verliefd op de foto van Kyra die ik mee had, als ik haar goed begrepen heb heeft zij thuis ook een Duitse Herder rondlopen.

De onderste rand op de lay-out hierboven is gemaakt met een klein stempeltje, als je ze secuur naast elkaar plaatst wordt het al snel één geheel.
Onderstaande lay-out is gemaakt met een nieuwe papierlijn van Prima, het is een soort handgeschept papier waar je heel leuk "gaten" in kunt maken door het nat te maken. Op zich vind ik het jammer dat het papier al zo voorgeprogrammeerd is en ik zal het ook niet snel voor mezelf kopen.