zaterdag 9 mei 2009

Moederdagcadeautje

Al een tijd was ik aan het prakkizeren wat ik voor Berthy zou verzinnen voor moederdag. Sinds ik het scrappen heb ontdek is haar standaard antwoord op de vraag wat ze wil hebben "iets zelfgemaakts". Uiteindelijk was de oplossing simpel; Berthy is net vorige week teruggekomen van twee weekjes Braziliƫ dus heb ik haar vriendelijk te kennen gegeven dat als ze inderdaad een zelfgemaakt moederdagcadeautje wilde dat ze dan wat foto's van d'r reis moest mailen. Nou, dat heb ik geweten! Mijn mailbox stroomde over met mooie, leuke en grappige foto's.
Vanmiddag heb ik de laatste hand aan het boekje gelegd, ik hoop dat ze er blij mee is.
Ik vind dit zo'n leuke foto!

Achter het envelopje zitten de foto's van de bruiloft van de zoon van Henny, het was vanwege zijn bruiloft dat ze naar Braziliƫ gingen.

Deze foto straalt voor mijn gevoel helemaal uit hoe ze het naar hun zin hebben daar, daarom de tekst "this moment". Het leuke van scrappen is trouwens dat je wat minder elegante delen van een foto gewoon wegwerkt met bloemen....