vrijdag 3 april 2009

Waar zou ik toch zijn zonder de trein...

Ik mocht gisterenmiddag helaas meegenieten van de treinstoring rondom Utrecht. Altijd als ik 's middags station Den Haag binnenloop kijk ik even op het bord boven de ingang of er geen storingen zijn. Het bord heette me hartelijk welkom op Den Haag CS, niets aan de hand dus, totdat ik de menigte op het perron zag. Op zo'n moment weet je het al, dit is foute boel. Een dame van de NS meldde de reizigers dat het alleen via Amersfoort en Hilversum nog mogelijk was om in Utrecht te komen. Ik ben uiteindelijk via Schiphol, Duivendrecht, Diemen, Diemen Noord, Hilversum Sportpark, Hilversum, Naarden, Bussum, Bussum Zuid, en Hollandse Rading op Station Overvecht beland. Vanaf daar kon ik met de bus thuis komen.
Om 20.00 uur was ik thuis, ik heb geen idee waar ik zou zijn zonder de trein maar vast wel iets eerder thuis dan die avond