donderdag 16 april 2009

Bonbonnetje

Zaterdag zit ik een hele dag in Nuland te scrappen. Als het goed is kom ik aan het eind van de dag thuis met een compleet album. Dit keer gaat het voornamelijk om het opdoen en toepassen van allerhande technieken dus ik ben benieuwd. De opdracht op het gebied van foto's die meegenomen moeten worden zijn gericht op het maken van een "bom" (book of me). Omdat ik dat de vorige keer al had gedaan heb ik gezoch naar wat anders, en het is uiteindelijk een "bonbonnetje" geworden wat ik zaterdag ga maken. Wat is een bonbon? Dat is een "Bon-book of Nuno". Aangezien er foto opdrachten tussen zaten als "de inhoud van je tas", en "hobbies" heb ik vorige week Nuno maar gewoon zelf aan het werk gezet. Ik heb hem het briefje met thema's gegeven en hij is aan het fotograferen geslagen. Vooral Nuno z'n uitwerking van de opdracht "fotografeer je kleding" vind ik erg leuk. Nu alleen maar hopen dat rood een beetje matcht met de andere te gebruiken kleuren. Wordt vervolgd dus!