donderdag 26 maart 2009

Prikje halen

Door alle treinvertragingen komt Nuno deze week meestal eerder thuis dan ik, en dat heeft hij geweten ook!
Afgelopen dinsdag was Kyra 's middags zo enthousiast dat ze Nuno in een innige omhelzing nam. Hierbij gaf ze hem en passant een mega schram over zijn gezicht die nog best wel diep was. Woensdag op kantoor had Nuno dus wat uit te leggen, en hoe vaak hij ook ontkennend antwoordde op de vraag of ik hem aangevallen had, helemaal geloven deden ze hem niet. Tsja, zijn collega's kennen mij niet persoonlijk maar blijkbaar achten ze me tot heel wat in staat. Er werden zelfs opmerkingen gemaakt over het halen van een tetanus injectie en dat leek Nuno toch wel een verstandig idee. Thuis heeft hij eerst mij moeten overtuigen van het feit dat de opmerking over het halen van een tetanus injectie géén betrekking had op hun beeld van mij maar voornamelijk op de diepte van de schram.
Goed, vanmorgen kon Nuno dus terecht, ik was gewoon op kantoor en mailde hem zo rond een uur of 11.00 of hij de injectie goed doorstaan had. Dit was het antwoord wat ik van hem mocht ontvangen
"Ik moest vanmorgen de ampul zelf bij de apotheek ophalen en naar de verpleegkundige brengen die de prik zou zetten. Het was net zoiets als dat je gestraft wordt door de meester en zelf je liniaal moet meenemen"

Er huist een ware poëet in mijn vriendje!