zaterdag 20 december 2008

Vanmiddag heb ik de laatste kerstkaarten gemaakt. Pfff op het laatst is het echt niet leuk meer om te doen hoor, vooral natuurlijk omdat er dan een "moeten" aan vast zit. Buiten het feit dat de kaarten anders te laat binnenkomen zijn we vanaf morgen lekker een weekje weg.

Dat weekje weg houdt ook nog eens in dat we de hondjes vanmorgen naar pension hebben gebracht. Het is voor het eerst dat ze het pension in gaan, dus ik vind het razend spannend en hoop zo dat ze het een beetje naar hun zin hebben. Vanaf het moment dat we thuis zijn na het wegbrengen van de hondjes vind ik het thuis zo vreemd leeg. Iedere keer als ik opsta kijk ik toch nog even of er geen hond achter m'n stoel of tussen m'n voeten ligt.

Morgen om deze tijd zitten wij in ieder geval lekker in Parijs. Gisteren heb ik bedacht dat we eerste Kerstdag naar Disney resort Paris gaan, dus ben heel benieuwd. Heb al een mini album in voorbereiding voor de trip naar Parijs maar misschien dat Disney nog maar een eigen albumpje gaat krijgen (ligt ook een beetje aan het weer, de drukte en mijn stemming als we daar zijn.
En als we thuis komen hebben we nog lekker een weekje vakantie. Ik denk dat die week gevuld zal zijn met hééél veel naar het bos met de hondjes, opruimen van m'n scrapkamer en scrappen van de Parijsfoto's.

Zo, dat was het voor nu. Ik wil iedereen alvast een hele fijne kerstdagen wensen. Ik hoop dat je de dagen kunt doorbrengen zoals je wilt en dat er niet te veel verplichtingen op je wachten. En als die er wel zijn; ach het is maar één maal per jaar kerst