zaterdag 13 december 2008

Stiekem toch een kerstboom

Omdat we volgende week naar Parijs gaan en pas na de kerstdagen terugkomen hadden we dit jaar afgesproken "geen kerstboom te doen". Misschien voor de gezelligheid wel een kerstster ofzo in de vensterbank maar verder niets.....
Op het moment dat we die afspraak maakten was het zelfs nog voor Sinterklaas, dus ik had nog niks geen last van kerstkriebels ofzo. Maar vorige week ineens had ik zoiets van bah, wat ongezellig, geen kerstboom, geen stalletje, gewoon niks.
Daarom ben ik gisteren als een razende door het huis gegaan. Eerst de boel opruimen en schoonmaken (rare gewoonte maar als ik iets in huis verander dan krijgt bij mij ook alles gelijk een grondige poetsbeurt) daarna de kerstspullen van zolder gehaald, bekeken wat ik dit jaar wil gebruiken en daarna naar het tuincentrum gereden om een boom en wat versiering te halen.
Ik was duidelijk niet de enige die deze vrijdagmiddag daarvoor bestemd had, het was druk maar ontzettend gezellig in het tuincentrum. Koek en zopie tentjes, zelfs een ijsbaan en natuurlijk de wereld aan kerstspullen!

Ik had vooraf niets tegen Nuno verteld dus die stond wel even vreemd te kijken toen hij gisteravond thuis kwam :-)